3,000 דונם למסחר ותעשייה סופחו לעיר בית שמש

    יוסי ברויער No Comments on 3,000 דונם למסחר ותעשייה סופחו לעיר בית שמש
    11:40
    17.05.24
    נתי קאליש No Comments on בעדה החרדית מבינים: "לא נראה שיוכלו לעלות למירון"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים, גדעון סער, חתם על צו המורה להעביר שטחי מסחר מתחום השיפוט של המועצה האזורית מטה יהודה לתחום השיפוט של העיר בית שמש. שטח זה יהווה חיזוק משמעותי לכלכלתה של עיריית בית שמש ולרווחת תושבי העיר.

    שר הפנים, גדעון סער, חתם בשבוע שעבר על צו הרחבה הקובע, כי 3,000 דונם המיועדים למסחר ותעשייה, ועליהם פועלים כבר ארבעה מפעלים, יועבר מתחום שיפוטה של המועצה האזורית מטה יהודה לתחום השיפוט של העיר בית שמש, שכן השטח נמצא בסמוך לעיר. לסיפור השטח משמעויות כלכליות נרחבות לעיר בית שמש, והדבר יסיע לעיר להתמודד עם ההתפתחות הכלכלית של העיר ועם הגידול באוכלוסייה.

    המהלך התאפשר בעקבות עבודה משותפת שנמשכה מספר שנים על ידי ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול, ראש המועצה האזורית מטה יהודה, משה דדון, ובשיתוף עם משרד הפנים והעומד בראשו, אשר בשיתוף פעולה יוצא דופן, הצליחו להגיע להבנות והסכמות למען כלל תושבי האזור.

    ראש העיר, משה אבוטובול, אמר בנושא: "עבודה של שנים נשאה פרי בשבוע שעבר, כאשר שר הפנים אישר בחתימתו את הרחבת גבולותיה של בית שמש ב 3,000 דונם נוספים, אשר מיועדים למסחר ותעשייה. אני מודה לשר הפנים סער ולמשרדו על האמון שהם מביעים בעיר בית שמש, ועל הרצון לפתח ולקדם את העיר. הגדלת שטחי המסחר של העיר, יוביל באופן מידי לשיפור במצבה הכלכלי של העיר, ובעתיד, יוכל לסייע גם ביצירת אלפי מקומות עבודה לתושבי העיר והסביבה.
    הרחבת גבולות העיר מעידה על העשייה המתמשכת הנעשית למען כלל תושבי העיר, המעוניינים באיכות חיים."



    0 תגובות